bidaiari - bidaia aldizkaria

Komunikazio digitalera egokitutako turismoaren irudia nola birdiseinatu aztertu dute adituek

Topaketa Punta Canan egin zen, Dominikar Errepublikako ekialdean, Turismoaren Munduko Erakundearen (OMT) Kontseilu Exekutiboaren 118 bileraren eta sektorearen iraunkortasunean oinarritutako programa baten esparruan.

Punta Canako artxiboko irudia. (NAIZ)

Komunikazioko aditu liderrek sektore turistikoan jarraitu beharreko ildo berriak planteatu zituzten Punta Canan, haien irudia, mezuak eta komunikazio-bideak publiko teknologikoago, zorrotzago eta konprometituago baten eskakizunetara egokitzeko.

‘Turismoko Narratiba Berriak’ gaiaren inguruko saioan, marken birdiseinuari eta irudiaren egokitzapenari buruzko gakoak erakutsi ziren, komunikazio digitalaren munduan duen garrantzia ziurtatzeko, zeinak, aldi berean, kontsumitzaileen pertzepzioan, sektore pribatuan eta nazioarteko gobernantzan eragina duen.

Topaketa Punta Canan egin zen, Dominikar Errepublikako ekialdean, Turismoaren Munduko Erakundearen (OMT) Kontseilu Exekutiboaren 118 bileraren eta sektorearen iraunkortasunean oinarritutako programa baten esparruan. Sektoreko hogei bat ministro bildu ziren, etorkizuneko jasangarritasunean eta turismoan arreta jarrita.

Ekitaldiak plataforma bat eskaintzen du gobernuek, turismo-agintariek eta erakunde pribatuek esperientziak eta ideiak truka ditzaten komunikazioak turismo-sektore berritzaileago, jasangarriago eta pertsonengan oinarritutako baten mezua transmititzeko moduari buruz, tresna eta kontzeptu berritzaileak integratuz.

Sektore erresiliente eta solidarioagoa

Era berean, tresna baliagarria izan nahi du, turismo-arloko agintariak eta profesionalak gida ditzan, beren komunikazio-estrategiek sektore erresiliente eta solidarioago baterantz duten bilakaera erakuts dezaten, ekonomia jasangarriago eta inklusiboago bati egiten dioten ekarpena islatuz.

Saioan planteatutako zenbait gairen arabera, turismoaren posizionamendu editorial garrantzitsua nola bermatu, irudia nola birdiseinatu iraunkortasuneranzko bilakaera hori islatzeko eta nola egin horren funtsa sakrifikatu gabe, edo zer tresna eskaintzen dituen merkatuak erabiltzaileek garapenerako turismoarekiko konpromisoa transmititu dezaten.

Joan den urteko maiatzean, Nazio Batuen Batzar Nagusiak turismoari buruzko eztabaida bat egin zuen lehen aldiz bere historian, eta sektoreak ekonomiaren susperraldian eta hazkunde inklusiboan duen zeregina nabarmendu zuen, nazioarteko gobernuen eta erakundeen agendan ere leku garrantzitsua baitu.

Gainera, publikoa gero eta gehiago jabetzen da bidaien sektorearen inpaktua jarduera ludiko edo kultural hutsetik harago doala, enplegu duinen sortzaile eta aukeren sortzaile gisa duen garrantzia aitortuz.