NAIZ

CAFek 130 milioiko kontratua lortu du Erroma tranbiaz hornitzeko

Kontratuak barne hartzen ditu 40 tranbia diseinatu eta fabrikatzea eta bost urtez mantentzea, baina proiektuaren unitate kopurua 81 ibilgailu gehiagotan handitu daiteke, 121era arte. Beraz, zenbatekoa 400 milioi eurotik gorakoa izan daiteke.

40 tranbia diseinatu eta fabrikatuko ditu CAF-ek Erromako tranbiarako.
40 tranbia diseinatu eta fabrikatuko ditu CAF-ek Erromako tranbiarako. (CAF)

CAF enpresari kontratu bat esleitu zaio ATAC operadore italiarrarekin, Erromarako tranbien flota berria 130 milioi eurotik gorako zenbatekoaz hornitzeko. Kontratuak barne hartzen ditu 40 tranbia diseinatu eta fabrikatzea eta bost urtez mantentzea, baita dagozkien parkeko piezak ere.

Akordioaren arabera, proiektuaren unitate kopurua 81 ibilgailu gehiagotan handitu daiteke, 121era arte; beraz, zenbatekoa 400 milioi eurotik gorakoa izan daiteke operadore italiarrak kontratuan ezarritako aukera guztiak gauzatzen baditu, CAFek ohar baten bidez jakinarazi duenez.

ATAC S.p. A., Erromako metropoli-eremuko garraio publikoaren sozietate emakidaduna eta Udalaren jabetzakoa, Italiako hiri garraioko enpresarik handiena eta Europako garrantzitsuenetakoa da.

Tranbia sareaz gain, Erromako metroaren hiru lineak, aldirietako trena eta hiriko autobus eta trolebus lineak ere kudeatzen ditu.

Operadore italiarrak Europako finantziazioa izango du, eta bere helburua da gaur egun sareko sei lineetan zerbitzua ematen duten flotaren unitate zaharrak ordezkatzea eta laster eraikiko dituen linea berrietarako tranbiak erostea.

CAFek diseinatutako unitateak Urbos tranbien plataformakoak dira. Plataforma horrek 1.000 ibilgailu baino gehiago ditu zerbitzuan 20 herrialdetan baino gehiagotan eta kontinente guztietako 50 hiritan.

Gipuzkoako konpainiak zehaztu duenez, tranbiak bost modulu izango ditu, eta haren ezaugarri nagusietako bat da prest egongo dela OESS (On Board Energy Storage Systems) sistemarekin parekatzeko. Sistema horri esker, katenariarik gabeko tarteetan lan egin ahal izango da, eta, horrela, «inpaktu bisual txikiagoa lortuko da Italiako hiri historikoan eta eraginkortasun energetiko handiagoa».