bidaiari - bidaia aldizkaria

Musika-jaialdietako marken %79 edarien sektorekoak dira

Zehazki, 416 akordio baino gehiago sinatu dira marka desberdinekin, hau da, 2019arekin alderatuta %11ko igoera izan da, eta sektore berriak sartu dira, hala nola turismoa, retail -a, moda eta banka.

Primavera Sound jaialdiko artxiboko irudia. (Inma VARANDELA | EUROPA PRESS)

Edari markak MadCool, Primavera Sound, Sonorama eta O Son Do Camiño musika jaialdien babesle nagusiak dira, sinatutako akordioen %79 biltzen baitute, ‘Oh Holy Festivals! '23’, Estatu espainoleko musika jaialdien industriari buruzko III. Behatokian publikatutako informazioaren arabera, IPG Mediabrands erakundeak landutakoa.

Zehazki, 416 akordio baino gehiago sinatu dira marka desberdinekin, hau da, 2019arekin alderatuta %11ko igoera izan da, eta sektore berriak sartu dira, hala nola turismoa, retail -a, moda eta banka, jaietako boom-ean izena ematen ari direnak.

Horrela, musika-jaialdietan parte hartzen duten marken %79 edarien sektorekoak dira, besteak beste, Mahou San Miguel, Heineken, Coca-Cola, Estrella Galicia eta Aperol markekin. Gainera, marken eta jaialdien artean sinatutako akordio guztietatik, edarien sektoreak % 59 hartzen du, eta bere presentzia sendotzen du jantzi horietan.

Txostenaren arabera, gainera, jaialdietako edari-marken publizitate-kanpainek eragin handia dute bertaratutakoengan, eta Estrella Galicia, Coca-Cola, Mahou, Red Bulll eta Heineken dira gehien gogoratzen diren bost markak.

Bestalde, 2022ko jaialdien babesle nagusien artean turismo, retail, moda eta banka sektoreetako marka berriak sartu direla egiaztatzen du ikerketak.

Fakturazioak

Jaialdietan marken presentziari buruzko pertzepzioari dagokionez, inkestatuen %75ek positibotzat jotzen du marken parte-hartzea, betiere esperientziari baliorik ematen badiote. Bertaratuek positibotzat jo dute presentzia hori, markek gustuko dituzten jarduerak babesten dituztelako eta jaialdirako sarreraren azken prezioaren kostuak merkatzen laguntzen duelako.

Musika jaialdien sektoreak 459 milioi euro baino gehiagoko fakturazioa izan zuen 2022an, hau da, 2019an baino %20 gehiago, eta zuzeneko musikaren fakturazioak gora egiten jarraituko duela uste da, Espainian 508 milioi eurora iritsiz 2025erako.

Zehazki, iaz 900 musika-jaialdi inguru egin ziren Estatu espainolean, eta urtean gehien espero ziren aisialdiko eta gozamenerako ekitaldiak izan ziren; izan ere, zuzeneko musikaren ohiko zaleen erdiak baino gehiagok jaialdietara joatea aukeratzen du bere lehen aukera gisa.